Subject: FW: T8 Tallinna-Paldiski tee km 22,43
From: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Jul 2025 11:24:56 +0300

Saatja: Ksenia Skljarova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 14. juuli 2025 09:15
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: T8 Tallinna-Paldiski tee km 22,43

Tere!

Lavinton OÜ soovib paigaldada juhatusmärgid riigiteele T8
Tallinna-Paldiski tee km 22,43

Manuses on  taotlus. Kas Transpordiamet lubab märkide paigalduse?

Lugupidamisega

Ksenia Skljarova

Liikluskorraldusinsener

M: 5326 8672

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Signaal TM

Liimi 3, 10621 Tallinn

 <http://www.signaal.ee/> www.signaal.ee

 <https://www.facebook.com/people/Signaal-TM/61571958012338/> Facebook
<https://www.facebook.com/people/Signaal-TM/61571958012338/>  /
<https://www.instagram.com/signaal_tm/> Instagram